Det var en gång en scoutkår där det hände en massa roliga saker. I många år (sjuttisex faktiskt!) har medlemmarna träffats, hajkat och trivts tillsammans och nu är det dags igen:

Det är dags att börja planera för Spårarnas sommarläger 2018!

Älvsjös fem spåraravdelningar bjuder in till gemensamt sommarläger på Vässarö den 4:e till den 7:e augusti.

Tillsammans bor vi i tält, lagar mat, paddlar och seglar, badar, tänder lägerbål och gör en hel massa andra roliga saker. Sommarläger är en riktig upplevelse, ta chansen att vara med du också!

När: 4:e till 7:e augusti

Var: Scouternas egen ö, Vässarö utanför Öregrund. Buss avgår från scoutlokalen Bygget. Mer information om tider, utrustning  och annat praktiskt kommer.

Anmälan och betalning görs senast den 1 maj

Lägeravgift
är 1300 kr för spårarscouter och betalas in på Steklarnas plusgiro 16 60 85 -1 senast den 1 maj. Därefter tillkommer en extra avgift på 100 kr.

Föräldrar och småsyskon 5-8 år är välkomna och betalar då  850 kr. Vill du vara med på en del av lägret ser vi gärna att du är med på den senare delen!

Som tillfälliga besökare betalar du 300 kr första dygnet och därefter 250 kr per dygn. Besökare tar med eget tält.

Frågor

Prata med avdelningsledarna! Mer information kommer ut på scouternas hemsida efter hand.

Visst vill du följa med och höra resten av sagan?

Ojdå! Vi kunde inte hitta ditt formulär.